vineri, 16 iulie 2010

Carti scrise in doi



Zinca ma intreaba, intr-un recent comentariu al ei pe Babel, ce cred despre cartile scrise in doi. Acest lucru imi aduce aminte de "Caleidoscopul lui A. Mirea", scris de Dimitrie Anghel impreuna cu St.O.Iosif, si soldat cu adjudecarea nevestei lui Iosif, Natalia, de catre Anghel.
"Sotia prietenului meu", este si o tema de romanta.
Ce sa zicem : oameni suntem,deci animale ...
Dar, povestea este frumoasa atunci cand il doare pe altul.
*
Scot din rafturi acest volum, caci mi se face dor de anii la care l-am citit.
Il scot la vedere si pe St. o. Iosif, si daca tot suntem aici, si pe Stefan Petica, drag tare, unei dragi de tinere scriitoare.

*
Ce cred despre cartile scrise in doi ?
Cred ca in arta unu inseamna mai mult decat doi, recunoscand ca am citit si carti formidabile scrise in doi.
Dar nu despre carti voi mai scrie - ma opresc azi la "Caleidoscopul ..." ci amintesc cateva tandemuri :
*
Vintila Corbul - Eugen Burada
Arthur C. Clarke - Gentry Lee
Frank Herbert - Bill Ransom
Borges - Casares
si, iata:
Dimitrie Anghel - St.O . Iosif

* * *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu