duminică, 20 martie 2011

Luna la Omaha



Noaptea perigeului Lunar dintre 19 si 20 martie 2011 a foat prima noapte de razboi a Occidentului impotriva dictaturii sangeroase a lui Gaddafi, in vederea impiedicarii dictatorului sa-si macelareasca supusii. Voiam sa marchez evenimentul postand ceva despre romanul "Furtuna la Tobruk" din colectia "Delfin", dar vad ca acesta nu se afla printre cele circa 50 de volume pastrate in Babel din indragita colectie a anilor de liceu si de facultate. Ma oprisem asupra ei, deoarece Tobruk se afla pe teritoriul Libiei, iar azi, ca si in Al Doilea Razboi Mondial, este furtuna la Tobruk, adica, aceeasi furtuna de foc.
*
Nu am trecut degeaba pe la cartile din "Delfin". Am ales cartea "Luna la Omaha" de Jean Amila, despre debarcarea in Normandia, tot o carte de razboi, tot o operatiune menita sa inlature un dictator dement care a dat foc lumii. Si, in plus, un titlu care imi permite sa aduc iarasi aminte de LUNA, dupa niste postari inspirate de halucinatia selenara ocazionata de perigeu, care mi-a adus mii de vizite pe blog. Este doar pentru bucuria sufletului meu, caci nu pun reclama pe blog, si nu voi pune niciodata, deoarece o detest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu