sâmbătă, 5 martie 2011

Fantastica intalnire din zori



Dupa anul doi de facultate mi-am lasat cartile in Timisoara, la o colega. Toamna cand le-am luat, lipsea "Fantastica intalnire din zori", si tot ce imi doresc este ca cel care a luat volumul sa nu fi fost ea, si sa-l fi citit macar.Oricum, daca lasam cartile le camin nu-mi ramanea nici una.
*
Am citit povestirile, intai dintr-o antologie mare de proza fantastica, a varului meu Paiu Ionel, care era arhitectul sef al judetului Cluj. Apoi a aparut acest volum in Editura Junimea, si nu pot sa nu citez cateva dintre povestirile, care mie, si fratelui meu, Petrica, arhitectul, ne-au placut in nestire :
"Fantastica intalnire din zori" de Athur Clarke; "Omul care putea sa faca minuni" de H.G. Wells ; "OMUL DE LA SEMNAL" de Charles Dickens ( m-a coplesit!) ; "Ceaiul verde" de Joseph Sheridan Le Fanu ; "Un pat teribil de ciudat" de Wilkie Collins.
*
Am vazut, in pozele din biblioteca ta, ca ai acest volum, Diana. Stii la ce ma gandesc? Ca ai putea sa dai si tu un nume bibliotecii tale : Florin are "Biblioteca Lumii Fluviului", eu, "Biblioteca Babel". Ar fi interesant ce nume ai alege ...
*
A mai trecut ceva apa pe Don pana am recuperat acest volum pierdut.De-atunci, nu l-am mai dat pe mana nimanui.
Face parte dintre cartile care nu pot iesi din Babel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu