vineri, 21 ianuarie 2011

Muntele vrajit de Thomas Mann




Am editia din BPT a Editurii Minerva, in trei volume a fascinantului roman "Muntele vrajit", dar mi-am dorit o editie eleganta a acestei carti indragite.Visul mi s-a implinit prin publicarea cartii in doua volume selecte in colectia "101 de carti " . Nu am tuberculoza, dar sunt bolnav si gata sa urc pe un munte vrajit, asemenea lui Hans Castorp.Imi voi putea oferi oare , cateva ceasuri in care sa recitesc o parte din acest roman?

*
Iata ca, luand "Muntele vrajit", pentru a reciti cateva pagini, n-am mai putut lasa cartea din mana, si cu toate ca sunt bolnav, citesc pana-mi obosesc ochii.Acum este o lectura potrivita pentru pozitia in care ma aflu, in viata si in moarte. E de necrezut cat de multe poti gasi in acest roman magic. Am scos, ca de obicei, cand citesc o carte de un autor gigantic, toate volumele de Thomas Mann din rafturile bibliotecii.Sunt 18 volume.Cred ca voi reciti si alt roman de aceste autor tulburator.

* * *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu