sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Biblioteca lui Hitler



Inca si in perioada cand eram licean, pe Hitler, il porecleau, chiar si profesori, adica oameni cu pregatire, "zugravul" sau "caporalul". Adevarul este ca Adolf Hitler se pregatea pentru arhitectura, dar iata ce a iesit din el daca nu l-au admis la faculatea de arhitectura!
Nu numai ca a fost un om citit, dar Hitler a si scris cartea "Mein Kampf", inca interzisa in multe tari.Eu am citit-o.Nu sunt de acord nici cu minimalizarea unei personalitati , nici un interzicerea cartilor.Raul trbuie sa fie cunoscut si combatut cu argumente si in cunostinta de cauza.Imi lipsea din biblioteca cartea "Biblioteca lui Hitler" de Timoty W. Ryback dar azi am gasit-o, prin miracol, si am cumparat-o dintr-un supermarket.Chiar azi o si citesc. Pentru mine, Hitler este esenta raului, ca si turma blestemata care l-a urmat.
Si sunt dornic sa inteleg cum de raul a marcat succese atat de ingrozitoare prin intermediul acestui individ demonic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu