sâmbătă, 7 februarie 2015

Adio!

 În după amiaza zilei de 4 februarie 2015, miercuri la ora 14, tata și-a încheiat periplul în lumea noastră plină de mister, suferință și bucurii și a plecat din Biblioteca Babel spre biblioteca Akasha. 
Tata a murit în brațele mele, în biblioteca lui dragă, cu la fel de multă demnitate, bunătate și tărie de caracter cum și-a trăit întreaga viață. 
Dragostea mea pentru tine nu se încheie odată cu plecarea ta, te voi avea în suflet până în clipa morții mele, când sper că ne vom revedea.  
Mi-e cumplit de dor de tine. 
Juju



"Intr-o zi din dupa amiaza lumii, MOHOREALA MORTII SE VA CUIBARI IN TINE, si cand te vei ridica sa mergi, vei fi mohorit ca moartea, dar daca esti norocos, asta te va face doar SA TE SIMTI MAI BINE si SA IUBESTI MAI MULT " 
William Saroyan - " O ZI DIN DUPA-AMIAZA LUMII"

Un comentariu:

  1. RIP!Imi pare rau sa aud asa o veste trista,condoleante!!numai cand ne moare cineva apropiat intelegem altfel rostul vietii,suntem mai putin fricosi fata de moarte.se spune ca nu mai iti este frica sa mori cand cineva drag e acolo sa te ia de mana!!eu ii am pe amandoi acolo,undeva....iar de 9 ani si pe sotul meu, D-zeu sa-i odihneasca-n pace! De atunci vorbesc cu ei in gand, ii port cu mine in mai toate treburile mele grele, si sunt ingerii mei pazitori, asa cum si tatal tau nu va inceta de ACOLO sa te pazeasca! Offf! Ma rog pentru tatal tau si pentru tine.Ce cuvinte s-ar potrivi oare acum cand treci prin suferinta!?Eu stiu ce inseamna, de aceea cred ca o rugaciune este cel mai frumos gest in aceste momente.

    RăspundețiȘtergere