marți, 16 octombrie 2012

CLASSE OPERAIA VA IN PARADISO



Este ultimea zi din concediul meu de odihna pe 2012, un concediu in care nu m-am odihnit ci am bolit, incat trebuie sa fie mai degraba un concediu de boala, cu zbirii statului la poarta, care te urmaresc daca bolesti sau chiulesti. Nu numai ca am fost eu bolnav, dar lumea intreaga a fost si este bolnava, iar absurdul si iratioanul explodeaza in lume unde te astepti mai putin. Am cumparat carti, ceea ce este pentru mine "morcovelul" cu care Sancho isi incuraja magarul la drum. De maine reiau sclavia muncii. Si ma gandesc la filmul "Classe operaia va in Paradiso", unde personajului principal ii cade, la un moment fericit "fisa"  si zice : "A laboro non voi !", apoi canta pe acest text, si ajunge sa se conformeze acestei dorinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu