sâmbătă, 15 septembrie 2012

Bucuresti - 553 de ani de atestare documentara



Constantin Giurescu - ISTORIA BUCURESTILOR

*
Cu 53 de ani in urma parintii mei au cumparat un aparat de radio "BUCURESTI -500" si astfel, am aflat inca de la varsta de 5 ani despre varsta de 500 de ani a Capitalei tarii mele iubite
( da, imi iubeam tara de pe atunci,
si stiam bine ce inseamna dragostea de tara).
Stiam si ca orasul meu natal se apropie de varsta atestarii documentare a unui mileniu de existenta. Stiam si ca America e tanara ca si Capitala, dar puternica, si peste inca o vreme, aveam sa aflu ca este tara in care un presedinte iubit poate cadea secerat de gloante, ceea ce avea sa se intample si in tara mea cu unul mai putin iubit, dar nu si cu unul de-a dreptul detestat, pe care natia l-a harazit destituirii, nu glontzului meritat, dar Occidentul putred nu a ingaduit lepadarea cozii de topor.
*
Ii iubesc pe bucuresteni si le doresc zile frumoase cu ocazia serbarilor de la implinirea frumoasei varste de 553 de ani, timp imens la scara unei vieti, putin pentru un oras, infim la scara istoriei.
*
Doresc ca bucurestenii sa nu uite de plimbarea zilnica
pe la Cotroceni cu indemnul
"mars afara javra ordinara!"
*
Mongoliodul acesta intineaza Capitala Romaniei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu