luni, 13 septembrie 2010

Cutia cu bomboane otravite



La 40 de ani dupa aparitia in colectia "Enigma", romanul
"Cutia cu bomboane otravite"
de Anthony Berkeley
a fost reeditat in
"Carte de Buzunar"
fiind al 16 volum al colectiei.
Am facut o postare savuroasa despre relatia mea in timp cu cartile de aventuri, dar degetele mele istete au sters din greseala postarea.
Reiau pe scurt : ca student medicinist, credeam ca vremea cititului de romane a apus pentru mine, ocazie cu care am daruit sau vandut o parte din cartile copilariei.
Din anul doi insa, mi-am reluat in forta lecturile si am cumparat carti in nestire.
Dar trecusem la marea literatura.
In anii deplinei maturitati, am cumparat din nou, din anticariate, cartile tineretii, refacand aproape in integrum colectiile pierdute,
doar de dragul amintirii, caci nu le voi reciti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu