duminică, 19 septembrie 2010

Cartea Romaneasca si Castelul din Ronquerolles


In anul 1981 editura Cartea Romaneasca a publicat intr-o editie selecta, ce parea sa initieze o noua colectie, cartea "Memorii despre Ana de Austria si Curtea sa" de Francoise de Montteville, cu o prefata de Saint-Beuve. Au trecut doi ani, iar in 1983, cand a aparut si cartea "Intamplari din viata mea" de Henry Rochefort, in acelasi format, era limpede ca avem parte de o noua colectie.In perioada comunista, cartile apareau cu o lentoare infioratoare pentru un colectionar ca mine. Tocmai in 1985 am avut parte de a treia aparitie in colectie : romanul "Castelul din Ronquerolles" de Frederic Soulie, despre care a postat recent si Diana, pe "Carti dragi".
*
Imi plac mult cartile de memorii.Am un jurnal pe 25 de ani, de mii de pagini, si nutresc speranta ca cel din urma anotimp al vietii sa-mi ingaduie ragazul de a selecta cele mai interesante pagini, in vederea publicarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu