sâmbătă, 17 mai 2014

Xenos - Antologie coordonata de Antuza Genescu - "O insula la marginea lumii" de Diana Alzner


 Sunt unul dintre primii cititori ai povestirii "O insula la marginea lumii" de Diana Alzner, inca nu avea titlul hotarat cand am citi-o. Stiam ca Diana o scrie pentru o antologie, eu aveam convingerea ca va fi publicata, dar n-am avut habar ca va apare in NAUTILUS / NEMIRA, inca nu-mi pot reveni de pe urma formidabilei surprize. Ceilalti autori publicati sunt Liviu Radu, Aurel Carasel, Daniel Haiduc, Ioana Visan, George Lazar, Mircea Liviu Goga, Stefana Czeller si nimeni altul decat insusi Cristian-Mihail Teodorescu, de care, Diana mi-a recomandat volumul SENZORIADA, aparut tot in Nautilus/Nemira, pe care tocmai il citesc cu sufletul la gura. Despre Teodorescu voi scrie anume, acum, ceea ce doresc sa subliniez, este faptul ca, dupa mine, daca un autor roman este publicat in  colectia "Nautilus", inseama ca a fost primit in Rai, adica, inca in viata fiind, a fost inaltat la ceruri, precum Ilie, care, ne mai aduce aminte cu tunetele sale , ca se afla in tarii. Diana, sunt incantat sa vad numele tau in rand cu autorii mei indragiti. Imi doresc ca romanul tau - primul roman dupa cincizeci de povestiri din zona SF&F si Horror - pe care il vei incheia in curand, sa fie un succes si sa fie publicat cat mai curand !

2 comentarii:

  1. Sandu, cu asemenea incurajari, nu pot sa nu termin ce am inceput. Contributia ta la "Tunelul de la marginea lumii" este foarte importanta: eram pe punctul de a renunta de mai multe ori la ideea de roman, m-as fi oprit la o povestire ca toate celelalte, insa dupa "Intalnirea pe campul cu maci" nu a mai fost posibil sa evadez de pe Insula lui Sander.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este primul tau roman, dar va fi o misiune grea sa mai scrii la inaltimea acestui zbor, caci este un roman stralucit, care ma face sa fierb de emotie, asteptand finalul, desi mi-e teama ca sfasierea launtrica pe care mi-a produs-o a doua parte, poate merge "ad infinitum".

    RăspundețiȘtergere