luni, 2 ianuarie 2012

Mistere pe strada Mantuleasa



MIRCEA ELIADE
*
"Pe strada Mantuleasa" :

" Oana a avut acest vis, pe care l-a povestit la nunta, duminica seara, adresandu-se lui Lixandru :
" Asculta Lixandre si dezleaga-mi visul. Se facea ca inotam in Dunare in susul apei, pana am ajuns la izvor. Si acolo, m-am pomenit deodata ca patrund sub pamant si ajung intr-o pestera sclipitoare, cu pereti batuti cu pietre scumpe si luminata de mii de luminari. Si un preot care era acolo a soptit :
E Pastele, de aceea am aprins atatea luminari.
Dar s-a auzit un glas din nevazut spunand :
Pe aici nu e Paste, pentru ca pe taramul acesta suntem inca in Vechiul Testament, cat de mult a iubit Dumnezeu oamenii aceia care traiau in Vechiul Testament.
Si-atunci m-am desteptat ... "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu