miercuri, 3 iunie 2009

Un veac de singuratate


Aveam 19 ani cand am citit incredibilul melanj de iluzie si realitate din romanul "Cien anos de soledad" de Gabriel Garcia Marquez. O viata de om, a fost romanul meu preferat, desi sunt unul dintre privilegiatii lumii, care a avut sansa sa citeasca viata intreaga, mult peste ceea ce-i obisnuit intr-o viata de om. Am implinit 51 de ani in 2005, cand l-am "cunoscut" pe Haruki Murakami, de care am citit 12 volume fascinante, si un roman-reportaj mai putin stralucit. Au trecut de-atunci 4 ani de lecturi fascinante, si am descoperit autori formidabili, dar, cat timp mai am de trait, nu-l coboara nimeni pe Haruki de pe soclu. Revin acum, la dragostea dintai, prezentand o fotografie cu volumele de Marquez din Biblioteca Babel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu